مدیریت سرورها

آموزش مدیریت سرورهای لینوکس و ویندوز

مدیریت سرورها

آموزش مدیریت سرورهای لینوکس و ویندوز

سایت در باره انواع آموزشها در زمینه IT می باشد.
مانند: لینوکس، ویندوز، سیسکو، میکروتیک، طراحی وب
به دلیل شخصی بودن وبلاگ ارائه مطالب متفرقه در آن بلامانع است.
با تشکر

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۷
آذر

برای اضافه کردن مخازن حرفه ای به CentOS و RedHat از این لینک استفاده می کنیم.

  • طاهر ضیائی
۰۹
آذر

ممکن است کمیته فیلترینگ به شما بگوید که یک URL مشخصی از وبسایت خود را فیلتر یا حذف نمایید.

1- در ابتدا شما به مشتری خود اطلاع رسانی می کنید تا این کار را انجام دهد.

در صورتی که مشتری این کار را انجام نداد.

شما ابتدا از طریق URL مذکور آدرس صفحه مورد نظر را در httpdocs پیدا کرده

1- در permission های صفحه مورد نظر، گروه other ، دسترسی read آن را غیرفعال می کنیم.

2- یک دایرکتور (به عنوان مثال Filter ) می سازیم و فایل صفحه ی مورد نظر را به آنجا move می کنیم.

  • طاهر ضیائی
۰۹
آذر

میز کار خود را جمع می‌کنید. کشوهای خود را برای آخرین بار بررسی می‌کنید و کاغذها را برمی‌دارید. فایل‌های شخصی را از روی کامپیوتر پاک می‌کنید. کتابهایی را که آورده بودید می‌برید. کمی پول برای استفاده در شرایط خاص همیشه در کشوی کنار دستتان داشتید که داخل کیفتان می‌ریزید و از در شرکت بیرون می‌آیید.

برای همه ما پیش آمده یا می‌آید که بخواهیم محل کار فعلی خود را ترک کنیم. ممکن است از حقوق و مزایای خود ناراضی باشیم. شاید هم از سختی کار. بعید هم نیست که همکارانی داشته باشیم که حتی گرسنگی و در خانه ماندن هم، به دیدن روی نازنین آنها می‌ارزد.

معمولاً در چنین شرایطی هرگز به این فکر نمی‌کنیم که شاید روزی بخواهیم به محل کار خود برگردیم. یا اینکه به هر حال دنیای کار کوچک است و دیر یا زود دوباره با هم روبرو می‌شویم. معمولاً خیلی از ما در این شرایط، عمداً یا سهواً پل‌های پشت سر خود را به آتش می‌کشیم.

هنر ترک شغل، چنان هنر مهمی است که اکثر نشریات دنیا به آن پرداخته‌اند. فوربس می‌نویسد: چگونه برویم که بتوانیم برگردیم؟ بیزینس نیوز از روش‌های هوشمندانه ترک شغل صحبت می‌کند. یو اس نیوز، از اصول ترک محترمانه و مودبانه شغل می‌گوید. هیدر هومان هم به طور اختصاصی در مورد ترک نخستین شغل صحبت می‌کند.

مطالب مطرح شده در این حوزه کم نیستند. در اینجا مهم‌ترین مطالب مرتبط را گردآوری کرده‌ایم و با هم مرور می‌کنیم:

bullet-1-dark-greenتوجه داشته باشید که هزینه‌ی استعفا را برای خودتان کاهش دهید. استعفا به هر حال هم برای کارمند و هم برای شرکت، هزینه دارد. هزینه استعفا برای کارمند، زمانی است که باید برای جستجوی کار جدید بگذارد. همچنین دل بریدن از مجموعه‌ای که برای آن زحمت کشیده است.

تحمل ریسک و دشواری‌های آشنایی با محیط کار جدید هم از جمله هزینه‌های اوست. استعفا برای سازمان هم هزینه دارد. باید به دنبال همکار جدید بگردد. احتمالاً برای آموزش همکار قبلی هزینه‌های زمانی و مالی زیادی شده. کارمند قبلی با مشتریان و همکاران ارتباط‌هایی را شکل داده که باید همه از اول ساخته شوند.

معمولاً ما در زمان ترک یک شرکت، به دلیل نارضایتی، بیشتر به دنبال افزایش هزینه‌های شرکت هستیم تا کاهش هزینه‌های خودمان. شاید خیلی از ما ناراحت نشویم که کار شرکت زمین بماند. یا اینکه لااقل وقتی می‌بینیم در جستجوی همکار جدید دچار مشکل هستند، برای لحظاتی – هر چند کوتاه – در دلمان احساس رضایت کنیم.

ما فراموش می‌کنیم که در چنین تصمیم‌هایی، مهم این است که سود خودمان را حداکثر و هزینه‌های خودمان را حداقل کنیم. ایجاد بار هزینه برای دیگران، جز ارضاء کوتاه مدت حس انتقام، حاصلی نخواهد داشت. ضمن اینکه در بلندمدت می‌تواند به شکل‌های مختلف برای خودمان دردسر ایجاد کند.

  • طاهر ضیائی
۰۳
آذر

زمانی که شما یک وب سایت را در پلسک add می کنید. پس از اینکه دامنه مربوطه را (برای مثال www.domain.com) در مرورگر وارد می کنید. ممکن است وب سایت به شکل شمایل نامناسبی نمایش داده شود.

مثلا متنها جابجا نمایش داده می شوند یا عکسها نامنظم می باشند.

راه حل:

کافیست فایل اصلی CSS را از داخل فولدر آن به دایرکتوری روت وبسایت کپی نمایید. به همین راحتی مشکل حل می شود.

مثلا در وبسایتی که من داشتم: از داخل فولدر CSS فایل style.css را فولد روت وب سایت ( یعنی httpdocs ) کپی می کنیم.

  • طاهر ضیائی
۰۳
آذر

Symptoms

My website shows the Default Plesk Automation page.

Cause

Sites can show the Default Plesk Automation Page if they are suspended, they do not resolve properly, or a webserver is misconfigured. This can also be caused by failed tasks.

Resolution

Check all the points below:

  • طاهر ضیائی